Kompetencie a činnosť

Kompetencie a činnosť Kancelárie riaditeľa Úradu PSK

Riaditeľ úradu

  • riadi a organizuje činnosť úradu prostredníctvom vedúcich odborov a kancelárie riaditeľa úradu,
  • realizuje úlohy uložené predsedom a úlohy uložené uznesením zastupiteľstva, ktorých plnenie vyžaduje súčinnosť jednotlivých odborov,
  • kontroluje plnenie uložených úloh a navrhuje opatrenia za ich neplnenie,
  • navrhuje odmeny za mimoriadnu aktivitu pri plnení úloh pre okruh ním riadených vedúcich zamestnancov,
  • zabezpečuje pre útvar kontroly a kanceláriu predsedu činnosti spojené s pracovnoprávnymi vzťahmi a materiálno-technickým vybavením,
  • predkladá materiály na rokovanie zastupiteľstva v rozsahu stanovenom predsedom a v súlade s plánom zasadnutí tohto orgánu,
  • v spolupráci s vedúcim oddelenia organizačného a registratúry zabezpečuje kontakt poslancov s odbornými útvarmi úradu v rozsahu potrebnom pre činnosť poslancov v zastupiteľstve, v komisiách a iných orgánoch zastupiteľstva,
  • v spolupráci s vedúcim vnútornej prevádzky zabezpečuje pre poslancov zastupiteľstva nevyhnutnú materiálno-technickú pomoc v súvislosti s ich úlohami v zastupiteľstve, komisiách a iných orgánoch zastupiteľstva,
  • vykonáva koordinačnú činnosť v útvare kontroly a v zriadených právnických osobách samosprávneho kraja na základe osobitného poverenia udeleného predsedom,
  • zastupuje samosprávny kraj v jeho orgánoch a organizáciách ako aj v kontaktoch so štátnou správou a samosprávou na základe poverenia predsedu,
  • na základe príslušných zákonov a v spolupráci s vedúcimi odborov upresňuje jednotlivé činnosti odborov a oddelení úradu,
  • predkladá predsedovi podklady v oblasti personálnej a pracovnoprávnej agendy,
  • plní iné úlohy, vyplývajúce z platných právnych noriem, týkajúce sa činnosti úradu.

Sekretariát riaditeľa úradu

  • organizuje a koordinuje práce jednotlivých zložiek a útvarov s programom riaditeľa,
  • eviduje a pripravuje materiály na zasadnutia vedenia Úradu PSK,
  • zabezpečuje a vybavuje archiváciu písomností,
  • vybavuje a eviduje poštu kancelárie riaditeľa, vedie žiadanky o prepravu a cestovné príkazy kancelárie riaditeľa,
  • koordinuje schvaľovanie cestovných príkazov a žiadaniek na prepravu pre vedúcich odborov,
  • spracováva písomností pre riaditeľa a vedie evidenciu aktivít riaditeľa,
  • organizuje návštevy a porady u riaditeľa, vedie evidenciu úloh a sledovanie termínov ich plnenia,
  • zakladá korešpondenciu a ďalšie dôležité písomnosti, predpisy, vyhlášky, zákony a nariadenia a vyhľadáva v nich v prípade potreby,
  • koordinuje denný program riaditeľa, rozmnožuje tlačivá pre potreby sekretariátu Kancelária riaditeľa Úradu PSK,
  • zodpovedá za sledovanie a čerpanie reprezentačného fondu riaditeľa, plní ďalšie úlohy a rozhodnutia riaditeľa,
  • stará sa o prostredie kancelárie riaditeľa a sekretariátu kancelárie riaditeľa,
  • plní operatívne úlohy (napr. ubytovanie, cestovné lístky, obstarávanie časopisov a pod.).

Oddelenia kancelárie riaditeľa

Publikované: 24. 11. 2019

Aktualizované: 30. 9. 2024