Regionálny expert - Branch Office (Interreg VI-A NEXT HUSKROUA)
SpäťOznámenie o voľnom pracovnom mieste
Prešovský samosprávny kraj, Námestie mieru 2, Prešov, zastúpený PaedDr. Milanom Majerským, PhD., predsedom Prešovského samosprávneho kraja príjme do pracovného pomeru na pozíciu:
Regionálny expert – Branch Office (Interreg VI-A NEXT Hungary-Slovakia-Romania-Ukraine Programme)
Pracovné podmienky
- pracovný pomer s predpokladaným nástupom od 1.9.2024
Požadovaná kvalifikácia
Požadované vzdelanie:
- vysokoškolské vzdelanie min. II. stupňa
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
- Znalosť ukrajinského, maďarského alebo rumunského jazyka výhodou
Náplň práce, zodpovednosť
- Informovanie potenciálnych žiadateľov v prihraničných regiónoch Slovenskej republiky o aktivitách plánovaných v rámci programu (výzvy na predkladanie projektových žiadostí, semináre, školenia, informačné dni atď.)
Branch Office poskytuje informácie všetkým potenciálnym žiadateľom a ďalším subjektom, ktoré majú záujem o cezhraničnú spoluprácu. Komplexná podpora by mala byť poskytnutá všetkým potenciálnym zainteresovaným žiadateľom na rovnakom princípe a bezplatne. Informačná podpora potenciálnym prijímateľom a iným subjektom, ktorí majú záujem o cezhraničnú spoluprácu, by mala byť poskytovaná priebežne prostredníctvom telefónu a/alebo e-mailu a/alebo na základe osobných konzultácií. - Podpora pri organizovaní zasadnutí Monitorovacieho výboru (ďalej len MV) a iných zasadnutí súvisiacich s implementáciou Programu v Slovenskej republike.
Táto činnosť zahŕňa najmä logistické a organizačné úlohy MV a iných dôležitých stretnutí súvisiacich s Programom. O zasadnutiach musia byť slovenské zainteresované strany včas informované. V prípade potreby sa stretnutia organizujú na programovom území na Slovensku. - Implementácia Komunikačného plánu:
- Prispieť k informačným a propagačným aktivitám na príslušnom území, najmä k uverejňovaniu oznamov o výzvach na predkladanie návrhov v slovenských miestnych a regionálnych novinách, ktoré sú relevantné pre informovanie potenciálnych žiadateľov;
- Spolupracovať pri organizovaní a aktívnej účasti na fórach pre vyhľadávanie partnerov, informačných dňoch, seminároch, konferenciách, tvorbe databáz a pod. v rámci programu
- Poskytovať akékoľvek informácie alebo dokumenty, ktoré sú potrebné pre riadenie programu
- Prispievať k rozvoju webovej stránky programu
- Vopred koordinovať všetky svoje činnosti so Spoločným sekretariátom (SpS) a pravidelne informovať SpS o dosiahnutých výsledkoch
- Zber údajov na zlepšenie monitorovania projektov a identifikáciu potenciálnych rizík pre efektívnu implementáciu alebo podozrenia z chýb, podvodov a korupcie:
- Zber údajov do databázy o projektoch realizovaných v rámci Programu a potenciálnych prijímateľoch podľa požiadavky SpS
- Podpora riadiaceho orgánu (RO) a SpS pri ich každodennej implementačnej činnosti. Branch office sa môže podieľať na hodnotení projektov a následných opatreniach súvisiacich s ich realizáciou:
- Pomoc RO/SpS pri činnostiach súvisiacich s prekladom všetkých relevantných dokumentov z/do slovenského a anglického jazyka
- Podpora SpS pri výkone administratívnej kontroly a kontroly oprávnenosti (kontrola administratívnej kontroly a kontroly splnenia podmienok oprávnenosti žiadostí) projektov
Branch office sa môže podieľať na podpore SpS pri vykonávaní kontrol na mieste s cieľom kontrolovať súlad projektových činností s plánmi činností projektov, sledovať pokrok a diskutovať o problémoch, ako aj navštevovať podujatia a konferencie venované projektom:
- Pripravovať zápisnice z návštev projektov a zasielať ich SpS
- Podniknúť všetky potrebné kroky na vykonanie a správne riadenie úloh, ktoré deleguje SpS v mene RO
- Predkladať SpS výročnú správu v stanovenom formáte do jedného mesiaca po skončení každého kalendárneho roka a poskytovať k nej potrebné informácie
Akékoľvek ďalšie špecifické úlohy budú uvedené samostatne v opise práce vybraného experta Branch Office.
Zoznam požadovaných dokladov
- Životopis s fotografiou v anglickom jazyku (v európskom formáte dostupnom na https://europa.eu/europass/en/create-europass-cv)
- Motivačný list v anglickom jazyku
- Doklady o vzdelaní, profesionálnych skúsenostiach a jazykových znalostiach v štátnom jazyku (len oskenované kópie)
Životopis
by mal obsahovať personálne informácie, históriu zamestnania, vzdelanie a odbornú prípravu, osobné zručnosti a kompetencie.
Motivačný list
by mal obsahovať opis predchádzajúcich skúseností v profesijnej oblasti.
Doklady o vzdelaní, profesionálnych skúsenostiach a jazykových znalostiach
Uchádzači musia preukázať, že majú požadované zručnosti a dostatočné odborné skúsenosti. Odbornosť v oblasti priorít a opatrení programu je výhodou.
Iné kritéria a požiadavky
- Príslušné vysokoškolské vzdelanie (regionálny rozvoj, územné plánovanie, verejná správa, ekonomika, právo alebo iné)
- Minimálne 2 roky odbornej praxe (v cieľovom území Programu v SR) v oblasti práce s miestnymi / regionálnymi orgánmi a s organizáciami občianskej spoločnosti pri organizovaní, šírení informácií o financovaní z fondov EÚ, poskytovaní školení a príprave informačných aktivít
- Skúsenosti s hodnotením projektov a/alebo monitorovaním realizácie projektov (napr. poznanie logického rámcového prístupu k implementácii projektov, práca s akčnými plánmi a výkonnostnými ukazovateľmi projektov, a pod.)
- Dôkladná znalosť požiadaviek, ktoré stanovuje právny rámec vzťahujúci sa na riadenie fondov EÚ a nástroja európskej susedskej politiky
- Preukázané znalosti Programu cezhraničnej spolupráce HU-SK-RO-UA ENI CBC a HU-SK-RO-UA Interreg NEXT
- Znalosť relevantnej slovenskej legislatívy
- Schopnosť plynulo komunikovať v slovenskom aj anglickom jazyku, pričom ovládanie ostatných jazykov, ktorými sa hovorí na cieľovom území Programu (maďarčina, rumunčina, ukrajinčina), je výhodou
- Organizačné, manažérske a komunikačné schopnosti
- Iniciatívnosť a schopnosť riešiť problémy
- Vyjednávacie schopnosti
- Počítačová gramotnosť
Dôkladná znalosť cieľového územia Programu, plánovania či stratégií a dokumentov regionálneho / miestneho rozvoja je prínosom. Skúsenosti v oblasti cezhraničnej spolupráce, najmä skúsenosti s nástrojmi INTERREG, PHARE CBC, TACIS CBC, ENPI CBC, či v oblasti projektového manažmentu, regionálneho rozvoja, hodnotenia projektov a schopnosť pripraviť finančnú a rozpočtovú analýzu projektových návrhov sú tiež považované za výhodu.
Forma odmeňovania
- Osobný plat podľa §7a zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme
- Hrubá mzda pri plnom pracovnom úväzku od 1200,00 EUR
Termín a miesto podania žiadosti
Žiadosť so všetkými požadovanými dokladmi je potrebné doručiť do 23.08.2024:
- emailom: call@huskroua-cbc.eu
a v kópii: - Predmet emailu: “Call for Application of Branch Office Expert Position – HU-SK-RO-UA Interreg NEXT Programme“.
Bližšie informácie, kontaktná osoba
- Aktuality, oznamy – PSK
- CALL FOR APPLICATION FOR BRANCH OFFICE EXPERT POSITION IN PREŠOV – Interreg VI-A NEXT Hungary-Slovakia-Romania-Ukraine Programme 2021-2027 (huskroua-cbc.eu)
- Call for Application for Interreg NEXT Branch Office Expert position in Prešov | HUSKROUA ENI CBC (huskroua-cbc.eu)
Kontaktná osoba:
- JUDr. Ján Kocák, Odbor projektového riadenia PSK
- tel.: 051/7081 571
- e-mail: jan.kocak@psk.sk
***
V Prešove dňa 07. 08. 2024
v. r.
PaedDr. Milan Majerský, PhD.,
predseda Prešovského samosprávneho kraj
Publikované: 14. 8. 2024
Aktualizované: 14. 8. 2024