Vybavovanie sťažností a podnetov
Služba poskytuje možnosť elektronického podania sťažnosti a podnetu v rámci Prešovského samosprávneho kraja a platnej legislatívy.
Sťažnosti
Sťažnosti možno podávať v úradných hodinách na Úrade PSK, riešia sa podľa postupu určeného zákonom a Zásadami vybavovania sťažností a petícií v Prešovskom samosprávnom kraji.
Zásady vybavovania sťažností a petícií v PSK – vydanie 2015(PDF, 133 kB)
Sťažnosť musí byť čitateľná a zrozumiteľná. Musí z nej byť jednoznačné proti komu smeruje, na aké nedostatky poukazuje, čoho sa sťažovateľ domáha (ďalej len „predmet sťažnosti“) a musí byť sťažovateľom podpísaná. Podpísaním sťažnosti v elektronickej forme sa rozumie podpísanie sťažnosti platným zaručeným elektronickým podpisom sťažovateľa.