Asistent/asistentka na Sekretariáte riaditeľa Úradu PSK
Späť
Voľné pracovné miesto - Asistent/asistentka na Sekretariáte riaditeľa Úradu PSK, Úrad PSK (uzávierka žiadostí - 22. 11. 2023)
Vyhodnotenie
Zápisnica výberového konania (PDF, 227 kB)
Oznámenie o voľnom pracovnom mieste
Prešovský samosprávny kraj, Námestie mieru 2, Prešov, zastúpený PaedDr. Milanom Majerským, PhD., predsedom Prešovského samosprávneho kraja príjme do pracovného pomeru na pozíciu:
Asistent/asistentka na Sekretariáte riaditeľa Úradu PSK
Pracovné podmienky
- pracovný pomer s nástupom – podľa dohody, čo najskôr,
- 37,5 hodinový ustanovený týždenný pracovný čas,
- pracovný pomer na dobu určitú,
- plný pracovný úväzok,
- počet obsadzovaných miest: minimálne 1
Požadovaná kvalifikácia
Požadované vzdelanie
- vysokoškolské vzdelanie min. II stupňa
- Anglický jazyk – B2 mierne pokročilý
Požadovaná prax
- minimálne 5 rokov praxe na pozícií administratívny pracovník preukázané životopisom, príp. referenciou (následne pri nástupe zápočtovým listom).
Náplň práce, zodpovednosť
- poskytuje informácie v oblasti kompetencií samosprávneho kraja, útvarov Úradu PSK a organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti,
- preberá a odovzdáva podklady a materiály medzi Úradom PSK a riaditeľmi organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti PSK,
- zabezpečuje kontakt poslancov s odbornými útvarmi úradu PSK,
- spracováva písomností riaditeľa Úradu PSK, zodpovedá za formálnu stránku vypracovaných materiálov pre riaditeľa Úradu PSK bez gramatických a štylistických chýb,
- zabezpečuje rokovania riaditeľa Úradu PSK, kontroluje náležitostí materiálov pred podpisom, kompletizuje podklady na rokovanie riaditeľa Úradu PSK,
- organizuje denný program riaditeľa Úradu PSK, zabezpečuje vybrané pracovné návštevy v zahraničí aj v tuzemsku, zabezpečuje prijatie domácich i zahraničných delegácií a návštev na úrovni riaditeľa Úradu PSK, organizuje stretnutia s občanmi,
- vypracováva preklad materiálov z/do anglického jazyka pre riaditeľa Úradu PSK,
- spracováva odborný materiál, pozvánky, poštu v slovenskom aj anglickom jazyku,
- spolupracuje pri zabezpečovaní a koordinovaní informačného toku medzi oddeleniami riaditeľa Úradu PSK i masmédiami s regionálnou i celoslovenskou pôsobnosťou,
- vybavuje telefonáty, poštu riaditeľa Úradu PSK (vedenie žiadaniek o prepravu, cestovné príkazy, dochádzka zamestnancov),
- rozmnožuje tlačiva pre potreby sekretariátu riaditeľa Úradu PSK,
- nakupuje tovar pre reprezentačné účely PSK, zodpovedá za tvorbu, sledovanie a čerpanie rozpočtu sekretariátu riaditeľa Úradu PSK,
- v plnom rozsahu plní úlohy druhého zamestnanca Sekretariátu riaditeľa Úradu PSK počas jeho neprítomnosti,
- zabezpečuje archiváciu materiálov Kancelárie riaditeľa Úradu PSK,
- plní operatívne úlohy sekretariátu riaditeľa Úradu PSK.
Zoznam požadovaných dokladov
- žiadosť o prijatie do zamestnania s telefónnym kontaktom a emailovým kontaktom,
- profesijný životopis v štruktúrovanom formáte s presným popisom praxe – mesiac/rok,
- kópie všetkých nasledujúcich dokladov o vzdelaní (1. maturitné vysvedčenie, 2. vysvedčenie o štátnej záverečnej skúške, 3. vysokoškolský diplom),
- súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov na účely výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- pre účely preukázania bezúhonností uchádzača o zamestnanie sú požadované údaje v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v spojení s § 10 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to: 1. meno, priezvisko, rodné priezvisko uchádzača, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, 2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, 3. adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia, 4. štátne občianstvo, 5. pohlavie, 6. číslo občianskeho preukazu alebo číslo pasu, 7. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov.
Osobnostné predpoklady, skúsenosti a zručnosti
- bezúhonnosť, zdravotná spôsobilosť na obsadzovanú pracovnú pozíciu,
- spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatnosť, pozornosť,
- schopnosť pracovať, komunikovať a zdieľať informácie v tíme,
- komunikačné zručnosti, kultivovaný prejav,adaptabilita a flexibilita v myslení,
- time management a schopnosť pracovať pod stresom,
- výborná znalosť slovenského jazyka a štylistiky,
- znalosť spoločenského, diplomatického protokolu a biznis etikety,
- znalosť anglického jazyka B2 (mierne pokročilý),
- užívateľské ovládanie PC (Word, Excel, Outlook), bežné internetové prehliadače pre prácu v systémoch verejne dostupných informácií – pokročilý,
- vodičský preukaz výhodou.
Forma odmeňovania
- v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov – platová trieda 4.stupeň podľa uznanej praxe.
- Hrubá mzda pri plnom pracovnom úväzku od 1.200,00EUR.
Termín a miesto podania žiadosti
Žiadosť so všetkými požadovanými dokladmi je potrebné doručiť:
- osobne, poštou v uzavretej obálke s označením: NEOTVÁRAŤ: „Voľné pracovné miesto Asistent/asistentka na Sekretariáte riaditeľa Úradu PSK “ a to v termíne do 22.11.2023.
- Za dátum podania sa považuje dátum uvedený na odtlačku pečiatky podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja alebo pečiatky pošty.
Adresa podania
Úrad Prešovského samosprávneho kraja
Námestie mieru 2
08 001 Prešov
Výberové konanie
- na pracovný pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a iné kritériá a požiadavky súvisiace s obsadzovaným pracovným miestom a zašlú všetky požadované doklady,
- komisia pre otváranie obálok má právo vyradiť uchádzačov, ktorí nezašlú všetky požadované doklady spolu so žiadosťou v stanovenom termíne,
- o termíne a mieste výberového konania budú uchádzači informovaní telefonicky alebo emailom.
Spôsob uskutočnenia výberového konania
- Písomnou formou. Pre úspešné absolvovanie písomnej časti výberového konania je získanie nadpolovičnej väčšiny bodov v teste.
- Ústnou formou. Ústny pohovor pred minimálne 3 člennou výberovou komisiou, kde sú overované odborné, kvalifikačné a osobnostné predpoklady uchádzača.
Kontakt
Kontaktná osoba:
- Mgr. Jana Mašlejová, Oddelenie práce a miezd PSK
- tel.: +421 51 7081 146
- e-mail: jana.maslejova@psk.sk
***
V Prešove dňa 13. 11. 2023
v. r.
PaedDr. Milan Majerský, PhD.,
predseda Prešovského samosprávneho kraj
Publikované: 13. 11. 2023
Aktualizované: 15. 2. 2024