Referent na verejné obstarávanie

Späť
Voľné pracovné miesto - Referent na verejné obstarávanie Úrad PSK (uzávierka žiadostí - 21.11.2023)

Vyhodnotenie

Zápisnica výberového konania (PDF, 200 kB)

Oznámenie o voľnom pracovnom mieste 

Prešovský samosprávny kraj, Námestie mieru 2, Prešov, zastúpený PaedDr. Milanom Majerským, PhD., predsedom Prešovského samosprávneho kraja príjme do pracovného pomeru na pozíciu:

Samostatný odborný referent na verejné obstarávanie

Pracovné podmienky

  • pracovný pomer s nástupom – podľa dohody, čo najskôr – plný pracovný úväzok,
  • 37,5 hodinový ustanovený týždenný pracovný čas,
  • predpokladaný počet miest obsadzovaných na danej pozícií je min. 1

Požadovaná kvalifikácia

  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa (vzdelanie v odbore právo alebo stavebníctvo výhodou),
  • najmenej 1 rok praxe vo verejnom obstarávaní na strane verejného obstarávateľa preukázanej v životopise.

Náplň práce, zodpovednosť

  • komplexné zabezpečovanie procesnej stránky organizovania jednotlivých metód verejného obstarávania s rozhodujúcim vplyvom na výber ekonomicky najvhodnejšieho zmluvného partnera a s ním súvisiace vynakladanie finančných prostriedkov,
  • zisťovanie predpokladanej hodnoty obstarávaných tovarov, služieb a stavebných prác,
  • stanovenie vhodnej metódy verejného obstarávania z hľadiska predmetu verejného obstarávania a obstarávacej ceny tovaru, služieb a prác podľa platných právnych predpisov a vypracúvanie súťažných podkladov,
  • sledovanie vývoja cien a tovarov, služieb a prác, ktoré sa opakovane obstarávajú,
  • usmerňovanie procesu verejného obstarávania v zmysle účelného a hospodárneho zabezpečovania potrieb organizácie,
  • kontrola súladu uzatváraných zmlúv s procesom verejného obstarávania,
  • kontrola správnosti odôvodnenia zmeny zmlúv podľa zákona o VO,
  • vyhotovovanie a zverejňovanie referencií pre dodávateľov v registri referencií ÚVO podľa podkladov od žiadateľov,
  • vykonávanie predbežnej administratívnej kontroly za verejné obstarávanie pri každej finančnej operácií,
  • uverejňovanie súhrnných správ podľa Zákona o VO v profile verejného obstarávateľa,
  • zabezpečovanie implementácie aktuálnej legislatívy v oblasti verejného obstarávania do realizačnej praxe Úradu PSK a organizácii v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti,
  • obstarávanie verejnoprospešných stavieb podľa osobitného predpisu,
  • vypracúvanie analýz a plánovanie procesov vo verejnom obstarávaní,
  • poskytovanie právneho poradenstva vo vymedzenej oblasti (verejné obstarávanie) na úrovni zamestnávateľa,
  • koordinovanie a zabezpečovanie činnosti spojených s procesom výberu zmluvného partnera pri obstarávaní tovarov, prác a služieb zamestnancom,
  • vykonávanie rozborovej, hodnotiacej a rozhodovacej činnosť vo zverenej agende,
  • samostatné vypracovanie výkazov a štatistik pre príslušné orgány štátnej správy,
  • samostatná vnútorná kontrolná činnosť vrátane realizácie výsledkov kontroly alebo vybavovanie podaní,
  • vykonávanie administratívnej finančnej kontroly podľa zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite v znp.

Zoznam požadovaných dokladov 

  • žiadosť o prijatie do zamestnania s telefónnym kontaktom a emailovým kontaktom,
  • profesijný životopis v štruktúrovanom formáte, uvedenie praxe vo VO s presným popisom praxe (mesiac/rok od, do),
  • kópie nasledujúcich všetkých dokladov o vzdelaní (1. maturitné vysvedčenie, 2. vysvedčenie o štátnej záverečnej skúške, 3. vysokoškolský diplom),
  • súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov na účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • pre účely preukázania bezúhonností uchádzača o zamestnanie sú požadované údaje v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v spojení s § 10 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to: 1. meno, priezvisko, rodné priezvisko uchádzača, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska,2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, 3. adresa trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia,4. štátne občianstvo, 5. pohlavie, 6. číslo občianskeho preukazu alebo číslo pasu, 7. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov.
  • Čestné vyhlásenie uchádzača o zdravotnej spôsobilosti na obsadzovanú pracovnú pozíciou a o spôsobilosti na právne úkony

Osobnostné predpoklady, skúsenosti a zručnosti

  • Microsoft Word – skúsený,
  • Microsoft Excel – skúsený,
  • Microsoft Outlook – skúsený,
  • Elektronické portály Úradu pre VO a systémy pre elektronickú komunikáciu vo verejnom obstarávaní – ISZÚ, elektronická platforma (EVO, EKS), iné systémy pre elektronickú komunikáciu vo VO (ERANET výhodou) – skúsený,
  • Internetové portály spravujúce verejne dostupné informácie potrebné pre prácu vo VO (OverSi, ORSR, ZRSR, FOAF, CKO ap.) – skúsený.

Iné kritéria a požiadavky

  • spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
  • bezúhonnosť,
  • organizovanie a plánovanie systematickej pracovnej činnosti,
  • samostatnosť, pozornosť, zodpovednosť a spoľahlivosť,
  • strategické a analytické myslenie,
  • silná orientácia na dosahovanie cieľov,
  • schopnosť pracovať, komunikovať a zdieľať informácie v tíme,
  • praktické ovládanie zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, schopnosť aktívne reagovať na novelizáciu príslušnej legislatívy a aplikáciu zmien v spoločnosti.

Forma odmeňovania

  • funkčný plat pri plnom pracovnom úväzku podľa tabuľkového zaradenia  zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme trieda 7, stupeň podľa uznanej praxe
  • Hrubá mzda od 1 400,00 EUR.

Termín a miesto podania žiadosti

Žiadosť so všetkými  požadovanými dokladmi je potrebné doručiť:

  • osobne, poštou v uzavretej obálke s označením: NEOTVÁRAŤ: „Voľné pracovné miesto Samostatný odborný referent na verejné obstarávanie “ a to v termíne do 21.11.2023. 
  • Za dátum podania sa považuje dátum uvedený na odtlačku pečiatky podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja alebo pečiatky pošty.

Adresa podania

Úrad Prešovského samosprávneho kraja
Námestie mieru 2
08 001 Prešov

Výberové konanie

  • Na pracovný pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a iné kritériá a požiadavky súvisiace s obsadzovaným pracovným miestom.
  • Komisia pre otváranie obálok má právo vyradiť uchádzačov, ktorí nezašlú všetky požadované doklady spolu so žiadosťou v stanovenom termíne.
  • O termíne a mieste výberového konania budú uchádzači informovaní telefonicky alebo emailom.

Spôsob uskutočnenia výberového konania

  • Písomnou formou. Pre úspešné absolvovanie písomnej časti  výberového konania je získanie nadpolovičnej väčšiny bodov v teste.
  • Ústnou formou. Ústny pohovor pred minimálne 3 člennou výberovou komisiou, kde sú overované odborné, kvalifikačné a osobnostné predpoklady uchádzača.

Kontakt

Kontaktná osoba: 

  • Ing. Anton Repka, vedúci Oddelenia verejného obstarávania, Odbor majetku a investícií
  • tel.: +421 51 7081 326, +421 918 449 970
  • e-mail: anton.repka@psk.sk

***

V Prešove dňa 07.11.2023

v. r.
PaedDr. Milan Majerský, PhD.,.
predseda Prešovského samosprávneho kraj

Publikované: 7. 11. 2023

Aktualizované: 15. 2. 2024