Projektový manažér pre Odbor EŠIF
Výberové konanie (voľné pracovné miesto) - Projektový manažér pre Odbor EŠIF, Úrad PSK (uzávierka žiadostí - 10. 05. 2024)
Oznámenie o voľnom pracovnom mieste
Vyhodnotenie
Prešovský samosprávny kraj, Námestie mieru 2, Prešov, zastúpený PaedDr. Milanom Majerským, PhD., predsedom Prešovského samosprávneho kraja príjme do pracovného pomeru na pozíciu:
Projektový manažér pre Odbor EŠIF
Pracovné podmienky
- pracovný pomer s nástupom – podľa dohody,
- 37,5 hodinový ustanovený pracovný čas,
- pracovný pomer na dobu určitú, plný pracovný úväzok,
- predpokladaný počet miest obsadzovaných na danej pozícií je min. 1.
Požadovaná kvalifikácia
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa,
- minimálne 1 rok skúsenosti v oblasti implementácie projektov.
Náplň práce, zodpovednosť
- aktívne vyhľadávanie možnosti financovania potenciálnych investičných aktivít kraja za účelom jeho rozvoja, resp. zhodnotenia majetku kraja a ním spravovanej infraštruktúry;
- vykonávanie činností súvisiacich s procesom podania žiadosti o nenávratný príspevok;
- v prípade, že žiadosť je predkladaná prostredníctvom operačného programu, či schémy využívajúcej systém ITMS2014+, vykonáva aktualizáciu údajov vo verejnej časti tohto systému v záujme úspešnej realizácie projektu;
- realizácia samoštúdia riadiacej dokumentácie relevantných finančných mechanizmov, výziev, či aktualizácií výziev;
- podieľanie sa na zabezpečení relevantných príloh žiadosti;
- informovanie priameho nadriadeného o plnení pracovných povinností;
- participácia na vypracovaní návrhu zmluvy o NFP/dodatku k zmluve o poskytnutí NFP v nutnom rozsahu;
- riadenie implementácie projektov;
- zabezpečovanie riadenia procesov zmenového konania schválených projektov;
- finančné riadenie, monitorovanie a interná kontrola projektov vrátane fyzickej kontroly realizácie príslušného diela, ktoré má byť výsledkom realizácie projektu a to v súlade s riadiacou dokumentáciou;
- výkon základnej finančnej kontroly, administratívnej finančnej kontroly a finančnej kontroly na mieste finančných operácií projektu vo vzťahu k dodávateľovi diela,
- koordinovanie aktivity v oblasti publicity realizovaných projektov, financujúceho programu, dosiahnutých cieľov projektu v súlade s požiadavkami riadiacej dokumentácie pre danú oblasť;
- zodpovedá za správne fyzické, administratívne a finančné ukončenie jednotlivých projektov, ako aj nad plnením zmluvných povinností prijímateľa v období udržateľnosti projektov;
- vedenie pomocných evidencií k projektu;
- účasť na školeniach, inštruktážnych poradách a propagačných podujatiach k finančným mechanizmom za účelom väčšej informovanosti;
- plnenie úloh na základe pokynu nadriadeného;
- poskytuje súčinnosť ďalším manažérom odboru pri vytváraní evidencií súvisiacich s implementáciou projektov;
- v prípade, že žiadosť je predkladaná prostredníctvom operačného programu, či schémy využívajúcej systém ITMS2014+, vykonáva aktualizáciu údajov vo verejnej časti tohto systému v záujme úspešnej realizácie projektu;
- realizácia samoštúdia riadiacej dokumentácie relevantných finančných mechanizmov, výziev, či aktualizácií výziev;
- podieľanie sa na zabezpečení relevantných príloh žiadosti;
- informovanie priameho nadriadeného o plnení pracovných povinností;
- participácia na vypracovaní návrhu zmluvy o NFP/dodatku k zmluve o poskytnutí NFP v nutnom rozsahu;
- riadenie implementácie projektov;
- zabezpečovanie riadenia procesov zmenového konania schválených projektov;
- finančné riadenie, monitorovanie a interná kontrola projektov vrátane fyzickej kontroly realizácie príslušného diela, ktoré má byť výsledkom realizácie projektu a to v súlade s riadiacou dokumentáciou;
- výkon základnej finančnej kontroly, administratívnej finančnej kontroly a finančnej kontroly na mieste finančných operácií projektu vo vzťahu k dodávateľovi diela,
- koordinovanie aktivity v oblasti publicity realizovaných projektov, financujúceho programu, dosiahnutých cieľov projektu v súlade s požiadavkami riadiacej dokumentácie pre danú oblasť;
- zodpovedá za správne fyzické, administratívne a finančné ukončenie jednotlivých projektov, ako aj nad plnením zmluvných povinností prijímateľa v období udržateľnosti projektov;
- vedenie pomocných evidencií k projektu;
- účasť na školeniach, inštruktážnych poradách a propagačných podujatiach k finančným mechanizmom za účelom väčšej informovanosti;
- plnenie úloh na základe pokynu nadriadeného;
- poskytuje súčinnosť ďalším manažérom odboru pri vytváraní evidencií súvisiacich s implementáciou projektov;
- poskytuje súčinnosť Odboru majetku a investícií pri príprave procesov verejného obstarávania pre potreby stanovenia predmetu obstarávania, vrátane spracovania dokumentácie;
- spolupracuje s Odborom financií pri výkone finančnej kontroly výdavku v zmysle zákona o finančnej kontrole v znení neskorších predpisov;
- poskytuje súčinnosť ostatným útvarom PSK v nevyhnutnom rozsahu v záujme úspešnej prípravy, predloženia, či realizácie projektu/žiadosti o príspevok.
Zoznam požadovaných dokladov
- žiadosť o prijatie do zamestnania s telefónnym kontaktom a emailovým kontaktom,
- profesijný životopis v štruktúrovanom formáte, uvedenie praxe vo VO s presným popisom praxe (mesiac/rok od, do),
- kópie nasledujúcich všetkých dokladov o vzdelaní (1. maturitné vysvedčenie, 2. vysvedčenie o štátnej záverečnej skúške, 3. vysokoškolský diplom),
- súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov na účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- pre účely preukázania bezúhonností uchádzača o zamestnanie sú požadované údaje v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v spojení s § 10 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to: 1. meno, priezvisko, rodné priezvisko uchádzača, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska,2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, 3. adresa trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia,4. štátne občianstvo, 5. pohlavie, 6. číslo občianskeho preukazu alebo číslo pasu, 7. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov,
Osobnostné predpoklady, skúsenosti a zručnosti
- Microsoft Word – skúsený,
- Microsoft Excel – skúsený,
- Microsoft Outlook – skúsený,
- spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
- bezúhonnosť,
- organizovanie a plánovanie systematickej pracovnej činnosti,
- samostatnosť, pozornosť, zodpovednosť a spoľahlivosť,
- strategické a analytické myslenie,
- silná orientácia na dosahovanie cieľov,
- schopnosť pracovať, komunikovať a zdieľať informácie v tíme,
- schopnosť zvládať prácu pod stresom.
Iné kritéria a požiadavky
- Zákon č. 302/2001 Z. z. o samospráve vyšších územných celkov (zákon o samosprávnych krajoch) v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- Zákon č. 446/2001 Z. z o majetku vyšších územných celkov v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 121/2022 Z. z. Zákon o príspevkoch z fondov Európskej únie a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- INTEGROVANÁ ÚZEMNÁ STRATÉGIA Prešovského samosprávneho krajana roky 2021 – 2027,
- skúsenosti s fondami EÚ a dotačnými schémami SR,
- nutnosť znalosti OP SLOVENSKO.
Forma odmeňovania
- v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov – osobný plat.
- Hrubá mzda od 1 500,00 EUR.
Termín a miesto podania žiadosti
Žiadosť so všetkými požadovanými dokladmi je potrebné doručiť:
- osobne, poštou v uzavretej obálke s označením: NEOTVÁRAŤ: „Voľné pracovné miesto Projektový manažér pre Odbor EŠIF“ a to v termíne do 10.05.2024.
- Za dátum podania sa považuje dátum uvedený na odtlačku pečiatky podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja alebo pečiatky pošty.
Adresa podania
Úrad Prešovského samosprávneho kraja
Námestie mieru 2
08 001 Prešov
Výberové konanie
- Na pracovný pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a iné kritériá a požiadavky súvisiace s obsadzovaným pracovným miestom.
- Komisia pre otváranie obálok má právo vyradiť uchádzačov, ktorí nezašlú všetky požadované doklady spolu so žiadosťou v stanovenom termíne.
- O termíne a mieste výberového konania budú uchádzači informovaní telefonicky alebo emailom.
Spôsob uskutočnenia výberového konania:
- Písomnou formou. Pre úspešné absolvovanie písomnej časti z vecne príslušnej agendy a legislatívy výberového konania je získanie nadpolovičnej väčšiny bodov v teste.
- Ústnou formou. Ústny pohovor pred minimálne 3 člennou výberovou komisiou, kde sú overované odborné, kvalifikačné a osobnostné predpoklady uchádzača.
Kontakt
Kontaktná osoba:
- Mgr. Drahoslava Gmitrová, vedúca Odboru EŠIF
- tel.: +421 51 7081 168
- e-mail: drahoslava.gmitrova@psk.sk
***
V Prešove dňa 26. 04. 2024
v. r.
PaedDr. Milan Majerský, PhD.,
predseda Prešovského samosprávneho kraja
Publikované: 26. 4. 2024
Aktualizované: 11. 7. 2024