Asistent/asistentka na Odbore financií Úradu PSK

Späť
Výberové konanie (voľné pracovné miesto) - Asistent/asistentka na Odbore financií Úradu PSK, (uzávierka žiadostí - 27. 01. 2025)

Oznámenie o voľnom pracovnom mieste 

Prešovský samosprávny kraj, Námestie mieru 2, Prešov, zastúpený PaedDr. Milanom Majerským, PhD., predsedom Prešovského samosprávneho kraja príjme do pracovného pomeru na pozíciu:

Asistent/Asistentka na Odbore financií úradu PSK (zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky)

Pracovné podmienky

  • pracovný pomer s nástupom – podľa dohody, čo najskôr,
  • 37,5 hodinový ustanovený týždenný pracovný čas,
  • pracovný úväzok – zastupovanie počas RD/MD,
  • počet obsadzovaných pozícií: minimálne 1.

Požadovaná kvalifikácia

Požadované vzdelanie

  • vysokoškolské vzdelanie min. II. stupňa

Požadovaná prax

  • minimálne 3 roky praxe  na pozícií administratívny pracovník preukázané životopisom, príp. referenciou (následne pri nástupe zápočtovým listom),
  • požadovaná skúsenosť s organizovaním stretnutí a vedenie kalendára nadriadeného,
  • prehľad v oblasti cenotvorby a kalkulácii,
  • preukázateľná samostatná administratívna činnosť,
  • prax zo zapisovaním z komisii a porád.

Náplň práce, zodpovednosť

  • poskytuje informácie v oblasti kompetencií samosprávneho kraja, útvarov Úradu PSK a organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti,
  • preberá a odovzdáva podklady a materiály medzi Úradom PSK a riaditeľmi organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti PSK,
  • zabezpečuje kontakt poslancov s Odborom financií úradu PSK,
  • spracováva písomností vedúceho odboru , zodpovedá za formálnu stránku vypracovaných materiálov pre vedúceho odboru bez gramatických a štylistických chýb,
  • zabezpečuje rokovania vedúceho odboru financií Úradu PSK, kontroluje náležitostí materiálov pred podpisom, kompletizuje podklady na rokovania,
  • organizuje denný program vedúceho odboru, zabezpečuje vybrané pracovné návštevy domácich i zahraničných delegácií a návštev,
  • spracováva odborný materiál, pozvánky, poštu v slovenskom aj anglickom jazyku,
  • spolupracuje pri zabezpečovaní a koordinovaní informačného toku medzi oddeleniami   Úradu PSK a odborom financií,
  • vybavuje telefonáty, poštu vedúceho odboru financií Úradu PSK (vedenie žiadaniek o prepravu, cestovné príkazy, dochádzka zamestnancov),
  • nakupuje tovar pre reprezentačné  účely  odboru financií PSK, zodpovedá za tvorbu, sledovanie a  čerpanie rozpočtu sekretariátu,
  • vedie agendu škodových komisii, vyhotovuje materiály na ich rokovania a zápisnice a rozhodnutia po ich rokovaní,
  • kompletizuje materiály na rokovanie finančnej komisie, vyhotovuje návrh uznesenia komisie, vyhotovuje zápis zo zasadanie finančnej komisie a zabezpečuje podpísanie zápisu overovateľmi,
  • zabezpečuje archiváciu materiálov odboru financií,
  • plní operatívne úlohy sekretariátu odboru financií.

Zoznam požadovaných dokladov 

  • žiadosť o prijatie do zamestnania s telefónnym kontaktom a emailovým kontaktom,
  • profesijný životopis v štruktúrovanom formáte s fotkou s presným popisom praxe – mesiac/rok,
  • kópie všetkých nasledujúcich dokladov o vzdelaní (1.minimálne maturitné vysvedčenie,  2.vysvedčenie o štátnej skúške, 3.vysokoškolský diplom),
  • súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov na účely evidencie uchádzačov o zamestnanie a zverejnenej zápisnice v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • pre účely preukázania bezúhonností uchádzača o zamestnanie sú požadované údaje v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v spojení s § 10 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to: 1. meno, priezvisko, rodné priezvisko uchádzača, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska,  2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, 3. adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia, 4. štátne občianstvo, 5. pohlavie, 6. číslo občianskeho preukazu alebo číslo pasu, 7. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov.

Iné kritéria a požiadavky

  • bezúhonnosť, zdravotná spôsobilosť na obsadzovanú pracovnú pozíciu,
  • spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatnosť, pozornosť,
  • schopnosť pracovať, komunikovať a zdieľať informácie v tíme,
  • komunikačné zručnosti, kultivovaný prejav,  adaptabilita a flexibilita v myslení,
  • time management a schopnosť pracovať pod stresom,
  • výborná znalosť slovenského jazyka a štylistiky,
  • znalosť spoločenského, diplomatického protokolu a biznis etikety,
  • znalosť anglického jazyka výhodou,
  • užívateľské ovládanie PC (Word, Excel, Outlook), bežné internetové prehliadače pre prácu v systémoch verejne dostupných informácií – pokročilý,
  • vodičský preukaz výhodou.

Forma odmeňovania

  • v zmysle  zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov – platová trieda 4.  stupeň podľa uznanej praxe.
  • Hrubá mzda pri plnom pracovnom úväzku od 1.400,00  EUR.

Termín a miesto podania žiadosti

Žiadosť so všetkými  požadovanými dokladmi je potrebné doručiť:

  • osobne, poštou v uzavretej obálke s označením: NEOTVÁRAŤ: „Voľné pracovné miesto Asistent/asistentka na Odbore financií Úradu PSK“ a to v lehote do 27.1.2025. 
  • Za dátum podania sa považuje dátum uvedený na odtlačku pečiatky podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja alebo pečiatky pošty.

Adresa podania

Úrad Prešovského samosprávneho kraja
Námestie mieru 2
08 001 Prešov

Výberové konanie

  • Na pracovný pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a iné kritériá a požiadavky súvisiace s obsadzovaným pracovným miestom.
  • Komisia pre otváranie obálok má právo vyradiť uchádzačov, ktorí nezašlú všetky požadované doklady spolu so žiadosťou v stanovenom termíne.
  • O termíne a mieste výberového konania budú uchádzači informovaní telefonicky alebo emailom.

Spôsob uskutočnenia výberového konania:

  • Písomnou formou. Pre úspešné absolvovanie písomnej časti z vecne príslušnej agendy a legislatívy výberového konania je získanie nadpolovičnej väčšiny bodov v teste.
  • Ústnou formou. Ústny pohovor pred minimálne 3 člennou výberovou komisiou, kde sú overované odborné, kvalifikačné a osobnostné predpoklady uchádzača.

Kontakt

Kontaktná osoba: 

  • Ing. Peter Makara, vedúci Odboru financií
  • tel.: +421 51 7081 201, +421 915 870 255
  • e-mail: peter.makara@psk.sk

***

V Prešove dňa 02.01.2025

v. r.
PaedDr. Milan Majerský, PhD.,
predseda Prešovského samosprávneho kraja

Publikované: 2. 1. 2025

Aktualizované: 2. 1. 2025