Asistent/asistentka na Odbore financií Úradu PSK
Späť
Výberové konanie (voľné pracovné miesto) - Asistent/asistentka na Odbore financií Úradu PSK, (uzávierka žiadostí - 27. 01. 2025)
Oznámenie o voľnom pracovnom mieste
Prešovský samosprávny kraj, Námestie mieru 2, Prešov, zastúpený PaedDr. Milanom Majerským, PhD., predsedom Prešovského samosprávneho kraja príjme do pracovného pomeru na pozíciu:
Asistent/Asistentka na Odbore financií úradu PSK (zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky)
Pracovné podmienky
- pracovný pomer s nástupom – podľa dohody, čo najskôr,
- 37,5 hodinový ustanovený týždenný pracovný čas,
- pracovný úväzok – zastupovanie počas RD/MD,
- počet obsadzovaných pozícií: minimálne 1.
Požadovaná kvalifikácia
Požadované vzdelanie
- vysokoškolské vzdelanie min. II. stupňa
Požadovaná prax
- minimálne 3 roky praxe na pozícií administratívny pracovník preukázané životopisom, príp. referenciou (následne pri nástupe zápočtovým listom),
- požadovaná skúsenosť s organizovaním stretnutí a vedenie kalendára nadriadeného,
- prehľad v oblasti cenotvorby a kalkulácii,
- preukázateľná samostatná administratívna činnosť,
- prax zo zapisovaním z komisii a porád.
Náplň práce, zodpovednosť
- poskytuje informácie v oblasti kompetencií samosprávneho kraja, útvarov Úradu PSK a organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti,
- preberá a odovzdáva podklady a materiály medzi Úradom PSK a riaditeľmi organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti PSK,
- zabezpečuje kontakt poslancov s Odborom financií úradu PSK,
- spracováva písomností vedúceho odboru , zodpovedá za formálnu stránku vypracovaných materiálov pre vedúceho odboru bez gramatických a štylistických chýb,
- zabezpečuje rokovania vedúceho odboru financií Úradu PSK, kontroluje náležitostí materiálov pred podpisom, kompletizuje podklady na rokovania,
- organizuje denný program vedúceho odboru, zabezpečuje vybrané pracovné návštevy domácich i zahraničných delegácií a návštev,
- spracováva odborný materiál, pozvánky, poštu v slovenskom aj anglickom jazyku,
- spolupracuje pri zabezpečovaní a koordinovaní informačného toku medzi oddeleniami Úradu PSK a odborom financií,
- vybavuje telefonáty, poštu vedúceho odboru financií Úradu PSK (vedenie žiadaniek o prepravu, cestovné príkazy, dochádzka zamestnancov),
- nakupuje tovar pre reprezentačné účely odboru financií PSK, zodpovedá za tvorbu, sledovanie a čerpanie rozpočtu sekretariátu,
- vedie agendu škodových komisii, vyhotovuje materiály na ich rokovania a zápisnice a rozhodnutia po ich rokovaní,
- kompletizuje materiály na rokovanie finančnej komisie, vyhotovuje návrh uznesenia komisie, vyhotovuje zápis zo zasadanie finančnej komisie a zabezpečuje podpísanie zápisu overovateľmi,
- zabezpečuje archiváciu materiálov odboru financií,
- plní operatívne úlohy sekretariátu odboru financií.
Zoznam požadovaných dokladov
- žiadosť o prijatie do zamestnania s telefónnym kontaktom a emailovým kontaktom,
- profesijný životopis v štruktúrovanom formáte s fotkou s presným popisom praxe – mesiac/rok,
- kópie všetkých nasledujúcich dokladov o vzdelaní (1.minimálne maturitné vysvedčenie, 2.vysvedčenie o štátnej skúške, 3.vysokoškolský diplom),
- súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov na účely evidencie uchádzačov o zamestnanie a zverejnenej zápisnice v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- pre účely preukázania bezúhonností uchádzača o zamestnanie sú požadované údaje v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v spojení s § 10 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to: 1. meno, priezvisko, rodné priezvisko uchádzača, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, 2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, 3. adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia, 4. štátne občianstvo, 5. pohlavie, 6. číslo občianskeho preukazu alebo číslo pasu, 7. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov.
Iné kritéria a požiadavky
- bezúhonnosť, zdravotná spôsobilosť na obsadzovanú pracovnú pozíciu,
- spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatnosť, pozornosť,
- schopnosť pracovať, komunikovať a zdieľať informácie v tíme,
- komunikačné zručnosti, kultivovaný prejav, adaptabilita a flexibilita v myslení,
- time management a schopnosť pracovať pod stresom,
- výborná znalosť slovenského jazyka a štylistiky,
- znalosť spoločenského, diplomatického protokolu a biznis etikety,
- znalosť anglického jazyka výhodou,
- užívateľské ovládanie PC (Word, Excel, Outlook), bežné internetové prehliadače pre prácu v systémoch verejne dostupných informácií – pokročilý,
- vodičský preukaz výhodou.
Forma odmeňovania
- v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov – platová trieda 4. stupeň podľa uznanej praxe.
- Hrubá mzda pri plnom pracovnom úväzku od 1.400,00 EUR.
Termín a miesto podania žiadosti
Žiadosť so všetkými požadovanými dokladmi je potrebné doručiť:
- osobne, poštou v uzavretej obálke s označením: NEOTVÁRAŤ: „Voľné pracovné miesto Asistent/asistentka na Odbore financií Úradu PSK“ a to v lehote do 27.1.2025.
- Za dátum podania sa považuje dátum uvedený na odtlačku pečiatky podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja alebo pečiatky pošty.
Adresa podania
Úrad Prešovského samosprávneho kraja
Námestie mieru 2
08 001 Prešov
Výberové konanie
- Na pracovný pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a iné kritériá a požiadavky súvisiace s obsadzovaným pracovným miestom.
- Komisia pre otváranie obálok má právo vyradiť uchádzačov, ktorí nezašlú všetky požadované doklady spolu so žiadosťou v stanovenom termíne.
- O termíne a mieste výberového konania budú uchádzači informovaní telefonicky alebo emailom.
Spôsob uskutočnenia výberového konania:
- Písomnou formou. Pre úspešné absolvovanie písomnej časti z vecne príslušnej agendy a legislatívy výberového konania je získanie nadpolovičnej väčšiny bodov v teste.
- Ústnou formou. Ústny pohovor pred minimálne 3 člennou výberovou komisiou, kde sú overované odborné, kvalifikačné a osobnostné predpoklady uchádzača.
Kontakt
Kontaktná osoba:
- Ing. Peter Makara, vedúci Odboru financií
- tel.: +421 51 7081 201, +421 915 870 255
- e-mail: peter.makara@psk.sk
***
V Prešove dňa 02.01.2025
v. r.
PaedDr. Milan Majerský, PhD.,
predseda Prešovského samosprávneho kraja
Publikované: 2. 1. 2025
Aktualizované: 2. 1. 2025