Asistentka riaditeľa /PR manažér/ všeobecný administratívny pracovník, Krajské múzeum v Prešove

Späť
Asistentka riaditeľa /PR manažér/ všeobecný administratívny pracovník, Krajské múzeum v Prešove (uzávierka žiadostí 21.3.2025)

Riaditeľ Krajského múzea v Prešove, Hlavná 86, 080 01 Prešov,  prijme do pracovného pomeru na pozíciu:

Asistentka riaditeľa /PR manažér/ všeobecný administratívny pracovník

Pracovné podmienky

  • pracovný pomer na dobu: neurčitú
  • pracovný čas: 100 % pracovný úväzok   – 37,5 hodín / týždeň
  • práca na zmeny: nie
  • nástup: 14.04.2025

Požadovaná kvalifikácia

  • Požadovaná kvalifikácia – vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v humanitnom alebo ekonomickom odbore

Iné kritéria a požiadavky

  • znalosť práce s PC
  • prácu s grafickými programami a znalosť správy sociálnych sieti
  • flexibilita
  • komunikatívnosť
  • zodpovednosť, samostatnosť, spoľahlivosť
  • výborné komunikačné a organizačné zručnosti
  • príjemné vystupovanie, proaktívny a pozitívny prístup k práci
  • zmysel pre detail, dôslednosť a schopnosť prioritizácie
  • záujem učiť sa nové veci
  • znalosť anglického jazyka vítaná

Popis funkcie (pracovná náplň)

  • komunikácia so zástupcami médií, s verejnosťou
  • zabezpečovanie aktivít s agentúrami, školami a cestovnými kanceláriami
  • pripravovanie  organizovaných  návštev
  • vyhodnocovanie návštevnosti, prijímanie opatrení na jej zvyšovanie
  • Iniciuje, pripravuje a organizuje náročné kultúrne podujatia s nadregionálnym dosahom
  • vypracováva a realizuje kultúrno-výchovnú a komunikačnú stratégiu múzea
  • zodpovedá za internú a externú komunikáciu múzea, udržiavanie dobrých vzťahov so zástupcami médií a laickou verejnosťou 
  • vytvára kreatívny a virtuálny obsahu ako sú texty, grafiky, príspevky, statusy, pozvánky, plagáty, letáky a pod.
  • pripravuje propagačné články, tlačové správy a oficiálne odpovede na otázky zástupcov médií
  • organizuje  práce spojené s prípravou vernisáží – pozvánky, občerstvenie            
  • pripravuje newslettersy, ktoré informujú o všetkých novinkách, akciách a  prebiehajúcich kampaniach a zodpovednosť za odoslanie
  • ideamaking kampaní: Tvorba  marketingovej stratégie
  • vyhodnocuje a optimalizuje kampane
  • pripravuje  a konzultuje marketingové materiály.
  • vypracováva jednoduchú analýzu úspešnosti príspevkov a kampaní.
  • tvorí foto a video obsah
  • kreatíva a tvorba malých marketingových kampaní a ich implementácia cez naše média
  • komunikuje s externými dodávateľmi služieb (kreatíva, fotograf, kameraman)
  • event manažment & marketing
  • monitoruje materiály publikované v masovokomunikačných prostriedkoch, vypracováva mediálne analýzy
  • social media: spravuje profily múzea
  • spracovanie digitálneho obsahu a príprava na ďalšiu komunikáciu
  • vytváranie analýz, tabuliek, správ
  • asistentská podpora a pomoc pre riaditeľa
  • vykonáva organizačné práce spojené s činnosťou na úseku riaditeľa
  • starostlivosť a zabezpečenie plynulého chodu kancelárie
  • tvorba pravidelných reportov a tabuliek
  • komunikuje s úradmi, organizáciami a pod.
  • vybavuje  korešpondenciu inštitúcie, elektronickej pošty a telefonických  hovorov  
  • komplexne spracováva zverenú agendu v zmysle Registratúrneho poriadku a pripravuje ju  pre archivovanie
  • zhotovuje  zápisnice z pracovných porád a rokovaní na základe podkladov riaditeľa

Zoznam požadovaných dokladov

  • žiadosť o prijatie do zamestnania s telefónnym kontaktom a emailovým kontaktom,
  • profesijný životopis
  • doklady o vzdelaní, príp. praxi (vysvedčenie o štátnej záverečnej skúške, vysokoškolský diplom)
  • potvrdenie o telesnej spôsobilosti a o duševnej spôsobilosti vo vzťahu k výkonu činnosti – platí len pre prijatých uchádzačov
  • súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov na účely výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
  • čestné vyhlásenie o  bezúhonnosti

Forma odmeňovania

  • v zmysle  zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
  •  platový stupeň podľa odbornej praxe

Termín podania žiadosti

Žiadosť s požadovanými dokladmi je potrebné doručiť osobne, poštou, alebo e-mailom do 21.03.2025. O termíne a mieste výberového konania budú uchádzači informovaní e-mailom alebo telefonicky. Riaditeľ Krajského múzea v Prešove si vyhradzuje právo kontaktovať len vybraných uchádzačov.

Adresa podania

Krajské múzeum v Prešove
Hlavná 86
080 01  Prešov

Bližšie informácie získate na uvedených kontaktoch

tel.: + 421 / 51 773 47 08
e-mail: krajskemuzeumpo@gmail.com

Publikované: 5. 3. 2025

Aktualizované: 5. 3. 2025