Referent pre Oddelenie verejného obstarávania
Späť
Výberové konanie (voľné pracovné miesto) - Referent pre Oddelenie verejného obstarávania, Úrad PSK, (uzávierka žiadostí - 15.11.2024)
Oznámenie o voľnom pracovnom mieste
Prešovský samosprávny kraj, Námestie mieru 2, Prešov, zastúpený PaedDr. Milanom Majerským, PhD., predsedom Prešovského samosprávneho kraja príjme do pracovného pomeru na pozíciu:
Samostatný odborný referent pre Oddelenie verejného obstarávania
Pracovné podmienky
- pracovný pomer s nástupom – podľa dohody, čo najskôr – plný pracovný úväzok,
- 37,5 hodinový ustanovený týždenný pracovný čas,
- predpokladaný počet miest obsadzovaných na danej pozícií je min. 1
Požadovaná kvalifikácia
Požadované vzdelanie
- vysokoškolské II. stupňa (vzdelanie v odbore právo alebo stavebníctvo výhodou),
- status Odborného garanta podľa § 184b zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na základe úspešne absolvovanej skúšky vítaný.
Požadovaná prax
- najmenej 2 úspešne zrealizované a ukončené postupy verejného obstarávania podlimitnej alebo nadlimitnej zákazky za obdobie rokov 2020 – 2024.
Náplň práce, zodpovednosť
- komplexné zabezpečovanie procesnej stránky organizovania jednotlivých postupov verejného obstarávania s rozhodujúcim vplyvom na výber ekonomicky najvhodnejšieho zmluvného partnera a s ním súvisiace vynakladanie finančných prostriedkov,
- zisťovanie predpokladanej hodnoty obstarávaných tovarov, služieb a stavebných prác,
- stanovenie vhodného postupu verejného obstarávania z hľadiska predmetu verejného obstarávania a predpokladanej hodnoty zákazky tovaru, služieb a prác podľa platných právnych predpisov a vypracúvanie súťažných podkladov,
- sledovanie vývoja cien a tovarov, služieb a prác, ktoré sa opakovane obstarávajú,
- usmerňovanie procesu verejného obstarávania v zmysle účelného a hospodárneho zabezpečovania potrieb organizácie,
- kontrola súladu uzatváraných zmlúv s procesom verejného obstarávania,
- kontrola správnosti odôvodnenia zmeny zmlúv podľa zákona o VO,
- vyhotovovanie a zverejňovanie referencií pre dodávateľov v registri referencií ÚVO podľa podkladov od žiadateľov,
- vykonávanie predbežnej administratívnej kontroly za verejné obstarávanie pri každej finančnej operácií,
- uverejňovanie súhrnných správ podľa Zákona o VO v profile verejného obstarávateľa,
- zabezpečovanie implementácie aktuálnej legislatívy v oblasti verejného obstarávania do realizačnej praxe Úradu PSK a organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti,
- obstarávanie verejnoprospešných stavieb podľa osobitného predpisu,
- vypracúvanie analýz a plánovanie procesov vo verejnom obstarávaní,
- poskytovanie poradenstva vo vymedzenej oblasti (verejné obstarávanie) na úrovni zamestnávateľa,
- koordinovanie a zabezpečovanie činnosti spojených s procesom výberu zmluvného partnera pri obstarávaní tovarov, prác a služieb zamestnancom,
- vykonávanie rozborovej, hodnotiacej a rozhodovacej činnosti vo zverenej agende,
- samostatné vypracovanie výkazov a štatistik pre príslušné orgány štátnej správy,
- samostatná vnútorná kontrolná činnosť vrátane realizácie výsledkov kontroly alebo vybavovanie podaní,
- realizácia procesov verejného obstarávania zákaziek financovaných zo štrukturálnych fondov a iných dotačných schém, vrátane zvládnutia procesov kontrol a vládnych auditov,
- vykonávanie administratívnej finančnej kontroly podľa zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite v znp.
Zoznam požadovaných dokladov
- žiadosť o prijatie do zamestnania s telefónnym kontaktom a emailovým kontaktom,
- profesijný životopis v štruktúrovanom formáte s fotkou a s presným popisom praxe (mesiac/rok od, do)
- kópie nasledujúcich všetkých dokladov o vzdelaní (1. maturitné vysvedčenie, 2. vysvedčenie o štátnej záverečnej skúške, 3. vysokoškolský diplom),
- súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov na účely evidencie uchádzačov výberového konania a zverejnenej zápisnice v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- pre účely preukázania bezúhonností uchádzača o zamestnanie sú požadované údaje v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v spojení s § 10 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to: 1. meno, priezvisko, rodné priezvisko uchádzača, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, 2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, 3. adresa trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia, 4. štátne občianstvo, 5. pohlavie, 6. číslo občianskeho preukazu alebo číslo pasu, 7. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov.
- Čestné vyhlásenie uchádzača o zdravotnej spôsobilosti na obsadzovanú pracovnú pozíciou a o spôsobilosti na právne úkony
Iné kritéria a požiadavky
- spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
- bezúhonnosť,
- organizovanie a plánovanie systematickej pracovnej činnosti,
- samostatnosť, pozornosť, zodpovednosť a spoľahlivosť,
- strategické a analytické myslenie,
- silná orientácia na dosahovanie cieľov,
- schopnosť pracovať, komunikovať a zdieľať informácie v tíme,
- praktické ovládanie zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, schopnosť aktívne reagovať na novelizáciu príslušnej legislatívy a aplikáciu zmien v spoločnosti,
- Microsoft Word – skúsený,
- Microsoft Excel – skúsený,
- Microsoft Outlook – skúsený,
- Elektronické portály Úradu pre VO a systémy pre elektronickú komunikáciu vo verejnom obstarávaní – ISZÚ, elektronická platforma (EVO, EKS), iné systémy pre elektronickú komunikáciu vo VO (ERANET výhodou) – skúsený,
- Internetové portály spravujúce verejne dostupné informácie potrebné pre prácu vo VO (OverSi, ORSR, ZRSR, FOAF, CKO ap.) – skúsený.
Forma odmeňovania
- Funkčný plat pri plnom pracovnom úväzku podľa tabuľkového zaradenia zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme trieda 7, stupeň podľa uznanej praxe – od 1.500,00 EUR brutto
Termín a miesto podania žiadosti
Žiadosť so všetkými požadovanými dokladmi je potrebné doručiť:
- osobne, poštou v uzavretej obálke s označením: NEOTVÁRAŤ: „Voľné pracovné miesto Referent pre Odd. verejného obstarávania “ a to v termíne
do 15.11.2024
“ . - Za dátum podania sa považuje dátum uvedený na odtlačku pečiatky podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja alebo pečiatky pošty.
Adresa podania
Úrad Prešovského samosprávneho kraja
Námestie mieru 2
08 001 Prešov
Výberové konanie
- Na pracovný pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a iné kritériá a požiadavky súvisiace s obsadzovaným pracovným miestom.
- Komisia pre otváranie obálok má právo vyradiť uchádzačov, ktorí nezašlú všetky požadované doklady spolu so žiadosťou v stanovenom termíne.
- O termíne a mieste výberového konania budú uchádzači informovaní telefonicky alebo emailom.
Spôsob uskutočnenia výberového konania:
- Písomnou formou. Pre úspešné absolvovanie písomnej časti z vecne príslušnej agendy a legislatívy výberového konania je získanie nadpolovičnej väčšiny bodov v teste.
- Ústnou formou. Ústny pohovor pred minimálne 3 člennou výberovou komisiou, kde sú overované odborné, kvalifikačné a osobnostné predpoklady uchádzača.
Kontakt
Kontaktná osoba:
- Ing. Anton Repka, vedúci Oddelenia verejného obstarávania, Odbor majetku a investícií
- tel.: +421 51 7081 326, +421 918 449 970
- e-mail: anton.repka@psk.sk
***
V Prešove dňa 05. 11. 2024
v. r.
PaedDr. Milan Majerský, PhD.,
predseda Prešovského samosprávneho kraj
Publikované: 5. 11. 2024
Aktualizované: 5. 11. 2024