Projektový manažér pre Oddelenie cezhraničných projektov PSK
Späť
Výberové konanie (voľné pracovné miesto) - Projektový manažér pre Oddelenie cezhraničných projektov PSK (uzávierka žiadostí - 14.03.2024)
Oznámenie o voľnom pracovnom mieste
Vyhodnotenie
Prešovský samosprávny kraj, Námestie mieru 2, Prešov, zastúpený PaedDr. Milanom Majerským, PhD., predsedom Prešovského samosprávneho kraja príjme do pracovného pomeru na pozíciu:
Projektový manažér pre Oddelenie cezhraničných projektov PSK
Pracovné podmienky
- pracovný pomer s nástupom – podľa dohody, čo najskôr,
- ustanovený pracovný čas – 37,5 hodín týždenne,
- pracovný pomer na dobu určitú, plný pracovný úväzok,
- predpokladaný počet miest obsadzovaných na danej pozícií je min. 1
Požadovaná kvalifikácia
Požadované vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie min. I. stupňa
Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)
- Poľský jazyk – Stredne pokročilý (B2)
- Znalosť ukrajinského jazyka výhodou
Náplň práce, zodpovednosť
- Projektový manažér na tejto pozícii bude zodpovedný za poskytovanie služieb spojených s implementáciou malých projektov realizovaných v rámci Fondu malých projektov programu Interreg Poľsko – Slovensko 2021 – 2027 (ďalej len FMP),
- bude mať na zodpovednosti servis pre slovenských a poľských žiadateľov a prijímateľov malých projektov programu Interreg Poľsko – Slovensko 2021-2027,
- vedie vecnú dokumentáciu týkajúcu sa realizácie FMP,
- participuje pri príprave a vyhlasovaní výziev na malé projekty,
- participuje na organizácii školení pre žiadateľov a prijímateľov malých projektov na Slovensku a v Poľsku,
- organizuje a spoluorganizuje konzultačné stretnutia pre potenciálnych slovenských a poľský žiadateľov a slovenských a poľských prijímateľov FMP,
- zodpovedá za formálne hodnotenia a hodnotenia oprávnenosti predložených žiadostí o financovanie malých projektov,
- participuje pri organizovaní a vedení zasadnutí Výboru pre malé projekty,
- realizuje výkon základnej finančnej kontroly, administratívnej finančnej kontroly a finančnej kontroly na mieste vo vzťahu k FMP,
- poskytuje informácie a vybavuje korešpondenciu pre slovenských a poľských žiadateľov a prijímateľov malých projektov,
- pripravuje podklady pre Žiadosti o platbu,
- zúčastňuje sa na stretnutiach týkajúcich sa Fondu malých projektov a jeho propagácie,
- obsluhuje informačný systém – Generátor žiadostí a vyúčtovaní,
- systematicky zdokonaľuje svoju odbornosť formou účasti na školeniach, seminároch a kurzoch, vrátane realizácie samoštúdia riadiacej dokumentácie relevantných finančných mechanizmov,
- spolupracuje s riadiacimi a kontrolnými štruktúrami a ostatnými partnermi v rámci implementovaných programov,
- uchováva všetky dokumenty týkajúce sa výkonu pracovnej činnosti v súlade s platným zákonom o archívoch a registratúrach vrátane interných predpisov zamestnávateľa,
- plnení úlohy na základe pokynov nadriadeného.
Zoznam požadovaných dokladov
- žiadosť o prijatie do zamestnania s telefónnym kontaktom a emailovým kontaktom,
- profesijný životopis v štruktúrovanom formáte s presným popisom praxe,
- kópie nasledujúcich dokladov o vzdelaní (1. maturitné vysvedčenie, 2. vysvedčenie o štátnej záverečnej skúške, 3. vysokoškolský diplom),
- súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov na účely evidencie uchádzačov výberového konania a zverejnenej zápisnice v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- pre účely preukázania bezúhonností uchádzača o zamestnanie sú požadované údaje v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v spojení s § 10 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to: 1. meno, priezvisko, rodné priezvisko uchádzača, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, 2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, 3. adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia, 4. štátne občianstvo, 5. pohlavie, 6. číslo občianskeho preukazu alebo číslo pasu, 7. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov.
Osobnostné predpoklady, skúsenosti a zručnosti
- samostatnosť, spoľahlivosť, dôslednosť, precíznosť,
- vysoké pracovné nasadenie a samostatnosť pri rozhodovaní,
- strategické a analytické myslenie,
- komunikatívnosť, schopnosť pracovať a zdieľať informácie v tíme,
- schopnosť zvládať prácu pod stresom,
- Microsoft Word – pokročilý,
- Microsoft Excel – pokročilý,
- Microsoft Outlook – pokročilý.
Iné kritéria a požiadavky
- skúsenosti s prípravou a implementáciou projektov financovaných z INTERREG PL/SK, ENI/NEXT, INTERREG Europe a iných cezhraničných programov výhodou,
- skúseností s fondami EÚ a dotačnými schémami SR výhodou,
- znalosť EŠIF a ďalšej legislatívy pre štrukturálne fondy výhodou,
- skúsenosti s inými fondami EÚ a dotačnými schémami SR výhodou,
- znalosť EŠIF a ďalšej legislatívy pre štrukturálne fondy výhodou,
- skúsenosti s vykonávaním kontrol projektov financovaných z prostriedkov EÚ výhodou,
- skúsenosti s vytváraním a pripomienkovaním dokumentov súvisiacich s implementáciou programov spolufinancovaných z európskych fondov, vrátane usmernení, postupov a pod. výhodou,
- znalosť legislatívy: zákon č. 302/2001 Z. z. o samospráve vyšších územných celkov, č. 446/2001 Z z. o majetku vyšších územných celkov, č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy, č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy, zákon č. 121/2022 Z. z. Zákon o príspevkoch z fondov Európskej únie a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2021/1058z 24. júna 2021o Európskom fonde regionálneho rozvoja a Kohéznom fonde; Nariadenie Interreg – Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2021/1059 z 24. júna 2021 o osobitných ustanoveniach týkajúcich sa cieľa Európska územná spolupráca (Interreg) podporovaného z Európskeho fondu regionálneho rozvoja a vonkajších finančných nástrojov.
Forma odmeňovania
- Osobný plat podľa §7a zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme,
- Hrubá mzda od 1.200,00 EUR.
Termín a miesto podania žiadosti
Žiadosť so všetkými požadovanými dokladmi je potrebné doručiť:
- osobne, poštou v uzavretej obálke s označením: NEOTVÁRAŤ: „Projektový manažér pre implementáciu cezhraničných programov“ a to v termíne do 14.03.2024.
- Za dátum podania sa považuje dátum uvedený na odtlačku pečiatky podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja.
Adresa podania
Úrad Prešovského samosprávneho kraja
Námestie mieru 2
08 001 Prešov
- Na pracovný pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a iné kritéria a požiadavky súvisiace s obsadzovaným pracovným miestom,
- Komisia pre otváranie obálok má právo vyradiť uchádzačov, ktorí nezašlú všetky požadované doklady spolu so žiadosťou v stanovenom termíne.
- O termíne a mieste výberového konania budú uchádzači informovaní telefonicky alebo emailom.
Bližšie informácie, kontaktná osoba
JUDr. Ján Kocák, Odbor projektového riadenia PSK,
jan.kocak@psk.sk
***
V Prešove dňa 04. 03. 2024
v. r.
PaedDr. Milan Majerský, PhD.,
predseda Prešovského samosprávneho kraj
Publikované: 4. 3. 2024
Aktualizované: 9. 7. 2024